Kick-off netwerkclub

Aanleiding
Brand, een communicatiebureau uit Rotterdam heeft een nieuw netwerk opgericht:
CLIQ. Een netwerk om het bedrijfsleven en de culturele sector met elkaar in verbinding te brengen. Het Netwerkkleed is gevraagd om invulling te geven aan de kick-off van dit nieuwe netwerk.

Aan tafel
Netwerkclubs zijn er genoeg, dus wil CLIQ iets nieuws brengen. Tijdens de kick-off gaan de nieuwe leden met elkaar aan tafel om verbindingen te maken én om cases te bedenken om samen de stad mooier te maken. Het Netwerkkleed wordt ingezet om structuur te geven aan het gesprek en samen ideeën voor cases te genereren. Aan het einde van de bijeenkomst worden de ideeën van elke tafel plenair gepresenteerd.

Resultaat
De tafels (teams) hebben een halfjaar de tijd gehad om deze ideeën om te zetten naar een volwaardig business model. Tijdens de pitchavond waren er vijf van de zes tafels over die een uitgewerkt businessplan presenteerde. Zowel de jury als het publiek kozen een winnaar. Deze winnaars gingen met een bedrag van € 2500,- en heel veel concrete hulp-aanbiedingen naar huis om hun idee in de markt te zetten.

CLIQ Rotterdam