Op deze pagina lees je meer over onze werkwijze en worden vragen over de verzending en betaling beantwoord.
Algemene Voorwaarden
Wanneer je een bestelling plaatst bij het Netwerkkleed ga je akkoord met de Algemene Voorwaarden. Deze kunnen hier worden gedownload.
Wat is de werkwijze van een bestelling bij het Netwerkkleed?
Op de pagina ‘webshop’ staan de producten en prijzen van het Netwerkkleed vermeld.
Wanneer je meer informatie over een product wilt of een product wilt bestellen klik je op het product. Via de button ‘Ja, ik wil bestellen’ ga je naar het bestelformulier.
Op het bestelformulier geef je aan welke producten je wilt bestellen en hoeveel. Daaronder vul je de contactgegevens en het afleveradres in en je drukt op ‘versturen’. Nadat we het bestelformulier hebben ontvangen sturen we een factuur toe per email. Zodra de betaling binnen is gaat je bestelling op de post.
Afhankelijk van het bestelmoment en de bestelling kan je de producten binnen 1 tot 3 werkdagen verwachten.
Zijn de prijzen op de website inclusief of exclusief BTW?
Het Netwerkkleed wordt hoofdzakelijk ingezet voor zakelijke doeleinden. De vermelde prijzen op de website zijn daarom exclusief BTW.
Op welke manieren kan ik betalen?
Nadat we je bestelformulier hebben ontvangen sturen we een factuur toe per email. Zodra de factuur is voldaan gaat je bestelling op de post.
Hoeveel verzendings- en afhandelingskosten betaal ik?
Het Netwerkkleed en het Netwerkkleed met spelpakket worden per pakketpost via DHL verzonden. De kosten hiervoor zijn:
1 – 2 x Netwerkkleed + Spelpakket € 14,50
3 – 5 x Netwerkkleed + Spelpakket € 17,50
De Doggy Bags en Netwerkbloemen worden per brievenbuspost* verzonden via PostNL. De kosten hiervoor zijn:
1 – 5 x Doggy Bags of Netwerkbloemen € 3,00
> 5 pakketten € 7,95
* Kies je voor brievenbuspost dan zijn wij niet aansprakelijk voor verlies en/of schade tijdens verzending van je order door PostNL. Wil je meer zekerheid geef dan bij opmerkingen aan dat je je bestelling per pakketpost wilt versturen. Bij Pakketpost is je bestelling verzekerd tegen verlies en/of schade tijdens verzending van je order door DHL.
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Nadat we je bestelformulier hebben ontvangen sturen we een factuur toe per email. Zodra de betaling binnen is gaat je bestelling op de post.
Brievenbuspost: 1 – 2 werkdagen (PostNL bezorgt vanaf 2014 geen brievenbuspost meer op maandag)
Pakketpost via DHL: 2 – 3 werkdagen
Kan ik de producten ook afhalen?
Dat kan, het Netwerkkleed is gevestigd in Rotterdam.
Een bestelling kan alleen opgehaald worden nadat hiervoor een afspraak is gemaakt en door het Netwerkkleed is bevestigd per e-mail.
Ik heb een bestelling gedaan maar nog niets gehoord.
Als je na je geplaatste bestelling meer dan 3 werkdagen nog niets hebt gehoord van ons willen we je vragen even een mailtje te sturen naar info[@]netwerkkleed.nl of te bellen met 06 – 45 74 14 92.
Het bestelformulier kan niet worden verzonden, wat moet ik doen?
Als het niet lukt om het bestelformulier in te vullen of te versturen geef je bestelling dan door via een mail naar info[@]netwerkkleed.nl
Vermeld hierin dezelfde gegevens die ook in het bestelformulier worden gevraagd:
1. De producten en het aantal dat je wilt bestellen.
2. Contactgegevens: naam, organisatie/bedrijf, telefoon, email.
3. Factuuradres: straat, huisnummer, postcode, woonplaats, land
4. Overig: Hoe heb je ons gevonden, eventuele opmerkingen, en akkoord met de algemene voorwaarden.
Mijn vraag staat er niet tussen!
Neem dan contact op met ons via info[@]netwerkkleed.nl We zullen je vraag zo snel mogelijk beantwoorden.
Je mag ons ook altijd bellen: 06 – 45 74 14 92.